2016 m. balandžio 10 d., sekmadienis

Susipažinkime

Jau metai kaip gyvuoja - Zyle photo ir fotografuoju po šiuo slapyvardžiu. Paskutiniu metu dažnai tenka išgirsti klausimą, kodėl Zylė? Kodėl mano logotipe dominuoja dūmai, migla ? Matyt atėjo laikas prisistatyti, leisti Jums pažinti mane iš arčiau, iš vidaus...
Taigi kodėl nepasirinkau kitokio „vardo“ ? Tai atsitiko taip natūraliai ir organiškai, kad net nereikėjo galvoti. Dažniausiai gaudami iš savo gimdytojų vardą, kartu su juo gauname ir vardo sutrumpinimus iš savo draugų. Taigi dažnas ir mane vadina Živa, Žifka arba Zyle. Turbūt dauguma Živilių girdi tuos pačius sutrumpinimus. Nesu jautri savo vardo sutrumpinimams, bet Zyle man gražiausiai skamba ir prie šio trumpinio jaučiuosi geriausiai. Tai lietuviškas paukštukas, mažas kaip žvirblis, bet ryškus ir gražus. O ar esat kada įsiklausę, kaip gražiai zylės čiulba ? Žiemą šis paukštis visada gyvenantis šalia žmonių, greitas ir guvus. ... kažkuo savas, kažkuo panašus į mane. Nemėgstu vienatvės, nors kartais jos ir prireikia, kad išgirstumei savas mintis ir sudeliotumei į lentynas. O pas mane jų daug, kartais net perdaug... Esu greita, energinga, impulsyvi..ryški...Gaila, kad tikroji zylė tik pilvelio raudono neturi smile jaustukas Kažkas iš kolegų yra pajuokavęs, kad nesu tikra zylė, nes mat geltonos zylės yra, bet paskui numojo ranka, neva greičiau visas zyles perdažysi raudonai, nei mane vieną geltonai.
Jei įsigilintume giliau ... į ženklus,- tai zylę sapnuoti, reiškia, kad žmogus yra suvaržytas ir ilgisi laisvės ir laisvumo. O fotografija tai ne tik Jūsų svarbiausių gyvenimo įvykio fiksavimas, ne tik nuostabiausių Jūsų akimirkų sustabdymas, ne tik meno rūšis, bet kartu tai ir galima terapija. Savo pasitikėjimo bei laisvės pojūčio didinimas. Fotografas per fotografiją išlaisvina ir išsako savo požiūrį, savo nuotaikas, savo išgyvenimus bei patirtį, svajones... Besifotografuodamas žmogus gali būti ne tik savimi, jis yra laisvas tapti bet kuo, laisvas tuo metu parodyti tai ką jaučia, kaip myli, kaip svajoja, kaip verkia ar kenčia....
Mano logotipe dominuoja dūmai ir migla... Fotografija man kaip magija, ji pilna paslaptingumo. Kai besifotografuodamas žmogus niekada nežino kokį rezultatą gaus. Kokią nuotaiką, šypseną, žvilgsnį pagaus fotografas. Tarsi kaip magas, paleidęs dūmų uždangą , iš kepurės kažką ištraukia. ... zuikį ? Aišku dabartinės technologijos panaikina dalį šios magijos, nebelieka netikėtumo jausmo... bet kažkada fotografijos be netikėtumo pojūčio, be magijos nebuvo įmanoma įsivaizduoti.... Ir man labai dažnai norisi ta mažą magijos krislelį išlaikyti ...
Taigi susipažinkime- Aš Živilė, arba tiesiog Zylė. Kurkime šią magiją kartu 


smile jaustukas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą